przeciez ci pisze baranie ze firmy ktore juz sa nie moga sie rozwijac przez to ze ostrowiec jest odciety od swiata praktycznie a ty piepszysz ze trzeba zmienic sposob myslenia. co za ludzie...
Przeciez mielismy swojego przedstawiciela bezposrednio w rzadzie(p.Bak z Pslu)i co dobrego dla miasta z tego wynikalo,jak lobbowal ?Zalatwil ale dla siebie stolek w Kielcach.
Pamiętajcie,WYBORY!
Załatwił razem z posłami pieniądze na łącznik dk9, który już byłby gotowy gdyby nie zmiana rządu i cudowne ulotnienie się pieniędzy.
12.27
W zakresie transportu, myślenie. Rozłożyć ruch na 24 godziny. Zatorów do Radomia, Kielc i Opatowa brak. W mieście jako tako, jest kolej. Od dwupasmówki nie przybędzie inwestorów.
Zatory są.
13.39
Organizacją ruchu, można zmniejszyć. Co się wwozi i wywozi z Ostrowca. Wszędzie pisze, że nic się nie produkuje. Drogi nie są problemem, co nie znaczy, że nie przydałyby się, ale idzie wytrzymać. Starachowice bazują na tych samych i się kręci biznes nawet większy.
Czlowieku skoro sie nie znasz nie wypisuj bzdur. Nie prezentuj ciemnogrodu. Piszac to nie masz pojecia o przemysle, gospodarce, logistyce, a nawet wyglada ze nie jezdzisz systemem drog TENT w Europie. Zobacz na Niemcy. Jaka tam jest siec drog i gospodarka. Zobacz jak wygladaja strefy przemyslowe w Europie. W ogole uwazam, ze z takimi osobami, byc moze celowo zajmujacymi sue dyskredytacja, nie powinno sie podejmowac dyskusji.
15.44
Zakładając, że zbudują dwupasmówkę i co będziesz wozić? Powietrze!
Do Kumaty póki co naszego obecnego prezydenta a nie eks -to twoje życzenie.Ci zrobił poseł i senator z PIS dla Ostrowca?
Senator i Poseł zrobili wszystko a nawet więcej....
Tylko efektów ich pracy nie widać :( Podziękujemy ?
Chcecie mieć drogi?
Morawiecki wam zbuduje tak jak prom zbudował.
Czytając niektórych forumowiczów można odnieść wrażenie są z epoki głębokiego komunizmu, ponieważ budowę dróg, obwodnic i całej infrastruktury drogowej przypisują bieżącej sytuacji w zakresie komunikacji miejskiej. A przecież służyć to ma, przede wszystkim rozwojowi naszego miasta. Jest to inwestycja w przyszłość. Niech ci wszyscy, którzy myślą po dawnemu przejadą się autostradami, drogami szybkiego ruchu np S8 zobaczą jak powstają wokół tych dróg hale fabryczne, magazyny , biura. Niechaj pojadą choćby do Kielc i zobaczą jak dobre drogi napędzają rozwój infrastruktury przemysłowej, to może przestaną snuć głupie wywody na forum.
Z takimi ludzmi nic nie osiagniesz. Dla tych ludzi tylko mozna msze zorganizowac, konkurs historyczny zorganizowac.
To przyklad drogi na zamowienie polityczne. Dwie jezdnie do Nowego Targu. Ani tam przemyslu, ani tradycji...
16.16
Wypoczynek, rekreacja, turystyka, odciążenie Zakopanego.
Tu się akurat mylisz Gościu z 16 :46. Rejon Nowego Targu (po drodze Rabka) to najbardziej zatłoczony szlak turystyki samochodowej w Polsce, czyli droga z Krakowa do Zakopanego. Dwujezdniowa droga to rozwiązanie komunikacyjne ułatwiające życie podróżnym, a dla miejscowych dodatkowe możliwości wzbogacenia się. Jeśli chodzi o gałąź gospodarki ( w rozumieniu przemysł) to kwitnie tam turystyka - jedna z najbardziej dochodowych gałęzi gospodarek w wielu krajach. Jestem pewny, że dzięki tej drodze dwujezdniowej, ilość miejsc pracy znacznie wzrośnie, a ludzie będą się w tym rejonie bogacić. Oby takie drogi zbudowano w rejonie Ostrowca, chociażby ze względu na Bałtów.
18.01
Bierzesz za przykład Kielce, weź Radom. Ma lepsze położenie , lepsze drogi, lotnisko, połączenie z Warszawą i inwestorzy się nie pchają." Czlowieku skoro sie nie znasz nie wypisuj bzdur. Nie prezentuj ciemnogrodu. Piszac to nie masz pojecia o przemysle, gospodarce, logistyce, a nawet wyglada ze nie jezdzisz systemem drog TENT w Europie. Zobacz na Niemcy. Jaka tam jest siec drog i gospodarka. Zobacz jak wygladaja strefy przemyslowe w Europie. W ogole uwazam, ze z takimi osobami, byc moze celowo zajmujacymi sue dyskredytacja, nie powinno sie podejmowac dyskusji." Zgadzam się z Tobą znawcą Europy i TENT. Nie podejmuję dyskusji, jesteś zdyskredytowany w oczach forumowiczów. Piszesz z zagranicy i nie znasz realiów. Po pierwsze ekonomia, po drugie ekonomia, po trzecie ekonomia.