Polecam Fiata z ul. Sandomierskiej. Dobra cena do uługi
przede wszystkim tanio i dobrze to dwa wykluczające się słowa , ponieważ do dobrego umalowania potrzeba odpowiednich warunków umiejętności i sprzętu . U tzw garażowca trzeba zapłacić od 200 do 300 za element , a w bardziej renomowanym warsztacie np. Fiat na sandomierskiej odpowiednio więcej . Za 1500 zł to można pędzlem ławkowcem pomalować auto )))) ewentualnie sprayem czego i ja mogę się podjąć ))) Liczenie jest proste bo nawet małe auto to przynajmniej 11 elementów i wychodzi nawet po najmniejszej linii oporu 2200 pln .
Dokładnie. Jak ma komorę, sprzęt lakierniczy hi-end typu SATA itp to wiadomo cena będzie wyższa ale jakość też nieporównywalna. Ale cena też jest wymuszona szeregiem przepisów i wymogów stawianych na legalnych lakierniach. Dodatkowo podatki ZUSy na pracowników itp. Tutaj profesjonalista na cenie nie porządzi. Powiedzmy sobie szczerze - jeżeli gość ma renomę i sprzęt, i warunki, i prowadzi to legalnie zgodnie z obecnymi wymogami to z czegoś się to wzięło - zazwyczaj z ciężkiej i profesjonalnej, wieloletniej roboty. Jeżeli ktoś chce pomalować w profesjonalnym zakładzie to niech szuka zakładów typu wspomniany Fiat na Sandomierskiej... A jak ktoś chce najtaniej to niech po stodołach jeździ - takich "zakładów" też trochę znajdzie ;) . Dziwią mnie jedynie ludzie, którzy jeżdżą samochodami za 60k w górę a lakierują u garażowców.... a później jęczą że robota nie taka jak chcieli - a chcieli jak z fabryki :)
Na Jarzebinowej jest gość który kiedyś pracował i Grotka a teraz ma swój warsztat. Polecam z zamkniętymi oczami suoè fachowiec.
Polecam kepe w dolnej szewnie jak dla mnie nie znam lepszego lakiernika
A co państwo powiecie o lakierni w firmie Ampol na ul. Sandomierskiej.
Dobry jest blacharz lakiernik na Brezeli-przed przejazdem kolejowym,naprzeciwko byłego baru.Tylko trzeba go pilnować,bo wycina katalizatory.
Do 14.49 czyli jaka jest u ciebie cena za pomalowanie błotnika w aucie jeśli dobry w tym jesteś?
Do 19.38 - Widzisz, ja akurat nie świadczę tego typu usług. Jednak jakąś tam wiedzę na ten temat posiadam i chyba się mogę wypowiedzieć co o tym sądzę. Jeżeli mam potrzebę to zazwyczaj korzystam z usług lakierników i kilku obskoczyłem. Jedno jest pewne - znalezienie dobrego lakiernika - dokładnego, który dokładnie przygotuje element (90% sukcesu) a później polakieruje element czy samochód - całościówkę w komorze, bez wtrąceń i wad lakierniczych jest obecnie ciężkim tematem. Obecnie patrzę gdzie wstawiam samochód - czy warsztat oferuje swoje usługi podpierając się doświadczeniem i zapleczem czy tylko gadką jaki to dokładny. Rozumiem, że laik nie zauważy wad lakierniczych, że dla laika morka ścięta i spolerowana na lustro będzie super robotą lakierniczą, że nie zauważy wtrąceń lub zacieków albo siadającej szpachli. Ja na takie rzeczy patrzę i uważam z mojego doświadczenia, że dla własnego spokoju wolę 100 dopłacić do elementu, wziąć rachuneczek/fakturkę i mieć spokojną głowę. Jak spierdzieli robotę to wrócę i poprawi, a niestety jak spierdzieli w stodole już niekoniecznie wywalczysz poprawkę gwarancyjną ;) ... Zazwyczaj nie dojdziesz swojego. W 90% przypadków kończy się to na poprawce w innej stodole a koszty wtedy rosną podwójnie i wydłużają czas przestoju samochodu. To jest moje zdanie a każdy robi jak chce. Nikogo do niczego nie namawiam. Każdy ma swój rozum i portfel. Pozdrawiam.
Dokładnie masz rację lepiej wiecej zapłacić i być zadowolonym .
Gdzie w Ostrowcu obecnie najlepiej robią samochody ? Cena nie gra roli ważne żeby było jak najlepiej zrobione
kolego z 16.41 dobrze mówisz popieram bo i tak klient za wszystko płaci a ty podnosisz cene i sciagasz parcha z niemiec czy innych farklandów i rynek mamy jaki mamy