dzieki za odp
ale jakby zamarzlo to by grzala swieca plomieniowa?
bo grzeje
Przy - 20 odpali, tylko trzeba dobre paliwo zalać. Wiek nie jest ważny. Patrzcie na świadectwa jakości, a na nich temperature blokady zimnego filtra.
wątek już nieraz poruszany. Diesla do zimy trzeba przygotować, wymiana filtrów, przegląd świec, akumulatora itp, a będzie wszystko OK, a jak ktoś eksploatuje samochód bez żadnego wkładu w niego, niech się potem nie dziwi, że autko odmawia mu posłuszeństwa
ale czy mozliwe jest zamarzniecie paliwa w pompie lub filtrze jesli dochodzi ono do swiecy plomieniowej?
poczekaj na odwilż ;) , a na pewno zapali.
robyj on jest potrzebny musi zarabiac:)
mozliwe ze na cpnie bylo pseldo zimowe paliwo
jak go odmrozic teraz?????????
ale jak to wina paliwa to plomieniowka bu sie palila????????/
ale plomieniowka grzeje bo kolektor jest goracy czyli paliwo dochodzi do niej. Plomieniowka potrzebuje paliwa przeciez. To w przewodzie do plomieniowki by nie zamarzlo?
to może zapowietrzony, nie wiem co ci poradzić , bo nie wiem czy w ogóle się odzywa czy nie, spróbuj jeszcze samostartem czy zaskoczy, albo ; http://www.youtube.com/watch?v=q1laUmzxL60
płomieniówka grzeje niezależnie czy dostaje paliwo czy nie, bo to jest elektryczna spirala grzejna, na którą skapuje paliwo w normalnych warunkach. Nawet jesli paliwo nie dochodzi do swiecy to ona i tak nagrzewa kolektor, chociaz wtedy nie spełnia do końca swojego zadania. Trzeba sprawdzić dopływ paliwa do silnika, bo przy tej temperaturze to juz zamarznięcie samego paliwa nie wchodzi w gre, chyba ze lodowy korek w przewodzie paliwowym.
Upewni sie czy swiece zarowe grzeja!!! Kontrolka bedzie sie normalnie zachowywa ,a swiece mogly pasc!!! 2-to moze i wina paliwka-mogla Ci woda w filterku zamarznac i tez kij z tego, 3-sprawdz akumulator!!! 4-byc moze rozrusznik!!!!