Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

Ilość postów: 5 | Odsłon: 2558 | Najnowszy post
Aktualny widok mógłby udostępnić posty sprzeczne z Zasadami Forum i/lub posty, które zostały czasowo wyłączone z wyświetlania ze zwykłego widoku. Jednak w tym wątku brak jest takich postów. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?”.
  • Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

    czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta, w ilu przypadkach okazał się być skuteczny, czy trzeba się umawiać, jak wygląda po kolei prawidłowy proces postępowania aby procedura była skuteczna?

    Gość
    Zgłoś
    • Odp.: Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

      Ja byłam i niestety, nie mogę powiedzieć że mi pomógł. Wyszłam rozczarowana, ponieważ miałam nadzieję, że chociaż pokieruje, co mam dalej zrobić.

      Było to ok. 1-2 lata temu, nie pamiętam kto wtedy był tym rzecznikiem, i nie wiem kto jest teraz. Chodziło o reklamację aparatu fotograficznego.

      Gość
      Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 9

    Odp.: Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

    Ja mam taki problem: dentysta bez mojej zgody zrobił mi leczenie kanałowe ósemki. Nie poinformował o leczeniu, ryzyku oraz kosztach. Zażądał zapłaty 500 zł. Zapłaciłam, chociaż chciało mi się płakać, bo to wszystkie pieniądze, które miałam na życie do końca miesiąca. W dodatku okazało się, że złamał narzędzie w kanale zęba i nie potrafi go usunąć. Czy mogę coś teraz zrobić? Złożyć reklamację i żądać zwrotu pieniędzy? Jak szłam na wizytę-to miał tylko rozwiercić ząb i sprawdzić co się dzieje. W trakcie mówił, że wyczyści i założy wypełnienie. Nie chciałam leczenia kanałowego, a on nie zapytał mnie o zdanie.

    Gość_Kasia
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 15

    Odp.: Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

    SZKODA TYLKO ZE ZAPŁACIŁAS TAKĄ KASE TRZEBA BYŁO ZAPYTAC DLACZEGO TAKA CENA I POWIEDZIEC ZE NAPEWNO NIE ZAPŁACISZ TYLE . JA MAM NAUCZKE I ZAWSZE PYTAM O CENE PRZED LECZENIEM ZEBA ILE BEDZIE KOSZTOWALO PASUJE TO ROBIMY NIE TO IDE W INNE MIEJSCE

    Gość_KAJA
    Zgłoś
    • Odp.: Czy warto udać się do rzecznika praw konsumenta?

      Ale byłam z nim umówiona,że rozwierci ząb i popatrzy tylko. W trakcie stwierdził, że wyczyści i założy wypełnienie. Liczyłam, że to koszt do 200 zł. Nie sądziłam, że sam zadecyduje o leczeniu kanałowym, nawet nie pytając mnie o zdanie. Pierwszy raz coś takiego mnie spotkało u dentysty. Jestem załamana i czuję się zwyczajnie oszukana. Dzisiaj napisałam do niego list, gdzie wygarnęłam mu wszystko, zobaczymy czy w ogóle odpisze.

      Gość_Kasia
      Zgłoś
W tym wątku znajdują się 2 posty, które oczekują na weryfikację (m.in. sprawdzenie, czy są zgodne z Zasadami Forum; możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami).

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -