Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy w Ostrowcu Św. powinno się zlikwidować straż miejską?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

Ilość postów: 9 | Odsłon: 678 | Najnowszy post
  • Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    Czy promocja miasta w mieście przynosi efekty, a przede wszystkim czemu ma służyć i jaki ma sens? Dwa tygodnie temu w Urzędzie Miasta w Ostrowcu Św. zapytaliśmy o baner, znajdujący się w pobliżu Świętokrzyskiego Banku Żywności przy Alei 3 Maja w Ostrowcu Św. Zapytaliśmy jaki był jego koszt, w ramach jakich środków został wykonany, a przede wszystkim jaki jest jego cel?

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

        A po co ten baner? I to tłumaczenie o jakiejś tożsamości. Tożsamość buduje się banerami?

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

          z linku:"Zarówno ten baner, jak i każdy inny, jest jednym z elementów zaplanowanych działań, realizowanych w obszarze promocji miasta, których celem jest budowanie i utrwalanie budzącej pozytywne konotacje, silnej marki Ostrowca Świętokrzyskiego. Implementowane w różnych sferach przestrzeni publicznej miasta pomarańczowo-czarne barwy mają silne zakorzenienie w lokalnej historii i tożsamości Ostrowca, dzięki czemu są łatwo akceptowalne przez naszych mieszkańców – wyjaśnia w piśmie Anna Niedbała".

          Zamiast sztucznego i górnolotnego w tym przypadku słowa "konotacje" można użyć prostego, odzwierciedlające, co autor miał na myśli słowa "skojarzenia". Groteskowo brzmi też drugi wyraz "implementowane". Tymczasem wystarczy napisać wprowadzane czy wdrażane. To tyle w kwestii językowej urzędniczej sztukaterii.

          Co do meritum: na banerze nie widać barw pomarańczowo-czarnych. Widzę jakieś przypominające kolor pomarańczowy wyblakłe mdłości. Fatalnie zaprojektowane, jeśli w ogóle można mówić o jakiejś koncepcji artystycznej. Po prostu ułożone jeden obok drugiego symbole.

          Na pierwszym planie pod hasłem "tożsamość" jest Kapsel z grawerką, czyli hasło prywatnego Stowarzyszenia "Miasto od Nowa", którego prezesem jest prezydent Górczyński a członkami jego skrzydłowi. Jest to reklama prywatnej działalności, podstępnie wprowadzana (implementowana) do przestrzeni publicznej. Czy my, jako miasto mamy się utożsamiać z tym stowarzyszeniem ?

          Na dodatek umieszczono go na pierwszym miejscu, zamiast herbu. Może dlatego, że na honorowym, jak na podium środkowym miejscu pod herbem i napisem Ostrowiec Świętokrzyski jest uwieczniony – nie może być inaczej - podpis prezydenta miasta.

          Bardzo trafnie umieszczony jest przemysł, jako ostatni. Tylko ten dym z komina to chyba już nieaktualny. Nic tu się już nie pali, dosłownie i w przenośni.

          To tyle ad vocem pani sekretarz wypowiedzi i tej "silnej marki" Ostrowca Św.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 5

          Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

          Silna marka Ostrowca Świętokrzyskiego?

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

            Jak u żonatego wróbla:))

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

              W punkt 11:07. To dla mojego followersa!

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

                No i taki banerek pod Bankiem Żywności prawie 7 stówek. A co tam. Ile to kilogramów mąki dla biednych można by było kupić. Ale po mąkę na święta pani prezes wyciąga ręce do mieszkańców. Czyli jakby nie patrzeć i za jedno i za drugie płacimy - MY !

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

                  Prezes Adamczyk jakby przyspawana do Banku Żywności. Nie dziwię się ...

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
2 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:Dodaj firmę