Wszystko wskazuje na to, że tak. Wszystkie kroki, które poczyniła prowadzą firmę ku upadkowi. Całkowita dezorientacja w rozkładach jazdy czy wycięcie linii pozamiejskich poskutkowało brakiem tychże linii również w mieście.Szytem arogancjii wobec mieszkanców jest selekcja i podział pasażerów na tych z miasta i ze wsi. W mieście mogę wsiadać i wysiadać wszystkimi drzwiami, poza miastem z kolei otwierane są jedynie jedne drzwi. Czy to działanie ma na celu zniechęcić pasażerów z korzystania z usług komunikacji miejskiej?Czytanie w gazetach o ciągłych konfliktach Pani Prezes z załogą też nie wpływa dobrze na jej wizerunek, coś tu szwankuje. Pisze się ciągle o nowych autobusach które jeżdżą na mieście, ale ja ich jakoś nie zauważyłem, może czekają na lepsze czasy? Czas z tym skończyć. Niech Pan Prezydent podejmie właściwą decyzję. Przecież Pan ją powołał. Należy pamiętać, że Ci którzy pracują w MPK to mieszkańcy naszego miasta. O swoich obywateli trzeba dbać, jest to Pański obowiązek.
Pasazera nie interesuje jaka firma go przewozi, byleby bylo planowo, czysto i kulturalnie. Spolka miejska jest najgorszym z mozliwych rozwiazan, szczegolnie odporna na zmiany i przyzwyczajona do bylejakosci,
Powolac ZTM, oglosic przetargi na obsluge wyznaczonych linii i skonczyc debatowanie. Im szybciej tym lepiej.
Ooo "uzdrowiciel" sie znalazl ! Ztm mu sie sni , gosciu to juz bylo ! 20 pierdzi-stolkow zajmowalo cale pietro na Baltowskiej i co JAJO. Przypomnij sobie czasy ... tak komuny i Dyr. Sajde jak wygladala ta firma ;tabor , dyscyplina, zarobki , ilosc wozonych pasazerow, To byla FLAGOWA FIRMA , W KTOREJ PRACOWAC TO BYL ZASZCZYT !!! GDZIE kierowca nie ogolony lub nie kompletnie umundurowany NIE BYL ZATRUDNIANY ! Zarobki byly porownywalne z wydz. "goracymi" w hucie. Gdzie ZALOGA I FIRMA to KRAJOWA CZOLOWKA byla. Itd i itp .. A wiesz pismaku DLACZEGO ??? Bo ta FIRMA MIALA G O S P O D A R Z A i MENADZERA w osobie Dyrektora !!! A DZIS MA G R A B A R Z A !!!!!!!! I to nie jednego.
Smiecie wozi i kase robi niemiec , chinczyk wciska buble i ludzie sie ciesza , w marketach po badziew kolejki , za naprawe 50m drogi 2,5 melona sie wyklada , za kierowanie "wykanczalnia " o ruskich standardach (hospital eu) 14,5 tauzena/m-c sie kasuje, autobusy nie kursuja, i zeby by bylo "smiszniej" dzieciaki pchaja sie do lozek tym "czcigodnym" LUDZIE . . .. przeciez TO PARANOJA !!!
Tak wcale nie musi byc. Dawniej dla MPK kupowano co roku 5-6 nowych autobusow i taka sama ilosc kasowano. Ztakiego podejscia do tematu nie trzeba bylo kupowac wszystkich czesci do eksploatacji Jest tylko jedna roznica ze dawniej zarobki i premie byly sprawiedliwe, a po drugie dawniej firmami zarzadzaly osoby ktore sie znaly na tym co robily. Natomiast teraz do zarzadzania dopuszczane sa osoby ktorych jedyna umiejetnoscia sa znajomosci. Z drugiej strony milosciwie panujacy nie moze byc gorszy od swoich poprzednikow ,przeciez kazdy z nich cos likwidowal dlaczego on ma byc gorszy.
A kiedy to było dawniej?
15 lat temu?
jest to sprawdzony przez wiele samorzadow sposob zarzadzania miejskim transportem, szczegolnie w przypadku niereformowalnej spolki miejskiej. Polecam wycieczke do Kielc, tez przez wiele lat mialy stale klopoty z wlasna firma.
Ten gosciu z 10,38 jest NIEREFOLMOWALNY. Doslownie wszystkie tematy obstawia , ale NAWIEDZONY baba ma z nim prze....ne.
To usłużna tuba TOS.Jak prezydent opamięta sie i postawi na MPK to pismen wtedy szybciutko zmieni zdanie!Wszystko byle chwalić TOS PO.
A to wazelina ! To widac na kazdym kroku .
Jak nadal bedzie podlaczona kolejna kroplowka do MPK to nie znaczy, ze predzej czy pozniej reanimacja zakonczy sie agonia. Im wczesniej tym taniej dla mieszkancow.
A ktoś już zaciera ręce.
Pismen, nie żartuj :)
O tym zacieraniu raczek to juz z 10 lat na okraglo niektorzy plota, kolejni prezesi sa zli. Firma w obecnym ksztalcie i z ta zaloga (zwlaszcza zwiazkowa) ma faktycznie tylko 1 walor - plac w dobrym polozeniu. Ale to dla pasazerow za malo i bez zadnych perspektyw.
Czas popatrzec na inne miasta i dac sobie spokoj z ta spoleczko-pijawka. Przy okazji zmniejszy sie ilosc partyjnych stanowisk w miejskich radach nnadzorczych
To racja, nie takie złomy jak u nas jeżdżą po ulicach, a były takie same
To gdzie przez te lata był właściciel,gdzie delegowani przez niego ludzie z rad nadzorczych,kolejnych zarządów,co robili włodarze miejscy od czasów zmian ustrojowych? Pewnie tak jak Ty,,pismen,,brali kasiorkę i myśleli nad likwidacją MPK. Lubisz mataczyć towarzyszu i robisz to jak za najlepszych czasów komunistycznych, wbijając kij w mrowisko dzielisz załogę, bo ze skłóconymi można zrobić co się chce. ,, Firma w obecnym ksztalcie i ta zaloga(zwlaszcza zwiazkowa) ma faktycznie tylko 1 walor - plac w dobrym polozeniu.,,Tu wychodzi cały twój cynizm i hipokryzja,Położenie zakładu to WALOR WŁAŚCICIELA nie załogi,załogę przy likwidacji czeka co najwyżej BRUK przed UP.Ale w likwidowani to Ostrowiec jest w finale Ligi Mistrzów,a u bukmacherów jest typowany na zwycięzce.Przez wiele lat załoga zarządzała MPK, za kierownicą autobusów zasiadały kolejne zarządy a stanowiska mechaników zajmowali członkowie rad nadzorczych,kolejni właściciele spółki zajmowali zaszczytne miejsce na stróżówce, tak w Ostrowcu wykończano MPK.
Z partyjnymi pozdrowieniami Towarzyszu Mentorze