Składałam również swoją aplikację, ale do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Przed zaniesieniem dokumentów dzwoniłam na podany numer w ogłoszeniu w celu dopytania o jeden drobiazg i Pani mnie zapewniała, że jest bardzo dużo kopert na to stanowisko , a było to 12.02.13. Myślę, że ogłoszenie się ukazało, bo tego wymagają przepisy, a końcowy efekt każdy wie jaki będzie. Wyniki rekrutacji będą umieszczone na stronie służb cywilnych
http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.new_wyniki_szukaj?job=Wynik&id_o=149492
test jest gdyż pisze w regulaminie komendy naszej że jest test i rozmowa. chyba że przy umowie na zastępstwo nie ma.
jeszcze nikt z tzw. ulicy pracy tam nie dostał. Chyba, ze jesteś ze straży miejskiej.
Z tzw. ulicy "Się zabiera". Dawniej do Izby Wytrzeźwień,teraz do Szpitala,lub od razu na przesłuchanie na Komendę.Taka prawda.
do mnie też nikt się nie odezwał. Dziś już tydzień mija.
W Policji nawet ogłoszone nazwisko kandydata na BiP-ie, dodam jedynego kandydata, pracy nie gwarantowało. Zawsze można obniżyć wymagania i ogłosić nowy konkurs aby się ''swoi'' dostali.
tym wykształceniem pielęgniarskim jestem zaskoczony ale chyba to niemożliwe???? aby pracodawca to akceptował
Moi drodzy. W tej ofercie wymagane jest wykształcenie ŚREDNIE zatem i każda pielęgniarka je ma. Nie wiem, czym się bulwersować. Może nawet ma magistra pielęgniarstwa. A tak odnośnie wymagań, to nie tylko wykształcenie średnie, ale i poświadczenie bezpieczeństwa jest wymagane. Nie ma go w necie. Nie da się wydrukować samemu. Takie poświadczeni robią służby typu ABW. Co więcej wyraźnie pisze, że skontaktują się z wybranymi kandydatami:
inspektor
do spraw obsługi kancelaryjnej
Zespole Wspomagającym i Obsługi Systemów Informacyjnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
--Ostrowiec Świętokrzyski Aleja 3
Miejsce wykonywania pracy:
Ostrowiec Świętokrzyski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu w celu uporządkowanego ewidencjonowania dokumentacji wpływającej i wychodzącej z wydziału, w tym między innymi pobieranie, rejestrowanie i wydawanie poszczególnym funkcjonariuszom materiałów, które wpłynęły do wydziału;
prowadzenie rejestrów i teczek tematycznych: zatrzymanych praw jazdy i dowodów rejestracyjnych, rejestru spraw o wykroczenia, uzupełnia wnioski o ukaranie do Sądu o zaświadczenia o statusie kierowcy w systemie punktowym;
wprowadzanie danych z formularzy Prd-5 oraz kart zdarzeń drogowych do policyjnych baz danych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami; weryfikowanie poprawności sporządzenia kart Prd-5 i kart zdarzeń drogowych przed wprowadzeniem do systemu informatycznego;
realizowanie określonych dla stanowiska zadań z decyzji Nr 64/2012 Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 lipca 2012 r. w sprawie wprowadzenia do użytkowania w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim internetowego systemu ewidencji mandatów karnych „I-SEM” Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz określenia warunków prowadzenia gospodarki ma
sporządzanie korespondencji do podmiotów wewnętrznych i podmiotów zewnętrznych w celu udzielania odpowiedzi na zapytania;
przygotowanie dokumentów do archiwizacji wytworzonych w sekretariacie wydziału i będących na stanie tego sekretariatu w celu realizacji ustawowych zadań w tym zakresie;
opracowywanie i po zaakceptowaniu przez Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego wydawanie na żądanie osób zgłaszających się do wydziału zaświadczeń o statusie kierowcy w systemie kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego dotyczących ilości posiadanych punktów karnych;
w zależności od potrzeb i udzielonych uprawnień wprowadzanie innych danych do policyjnych baz danych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w pomieszczeniach biurowych (naturalne i sztuczne oświetlenie),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w 8 godzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej 4 godz. dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek wyposażony w windę osobową oraz windę dla osób niepełnosprawnych umożliwiającą dostęp do części budynku Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
o poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych;
Wymagania dodatkowe
Umiejętności: pracy zespołowej, organizacji pracy własnej, właściwej interpretacji przepisów, obsługi komputera;
Znajomość: przepisów przy realizacji zadań, policyjnych baz danych;
2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 2013-02-14
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Aleja 3-go Maja 9
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Inne informacje:
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji/adres e-mail/numer telefonu. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane lub uzupełniane po terminie nie będą brane pod uwagę (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Całość dokumentacji związanej z prowadzonym naborem w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej z wyjątkiem dokumentów osoby zakwalifikowanej do zatrudnienia, przechowywana będzie przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Policji. Po upływie terminu wskazanego w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Policji dokumentacja podlega zniszczeniu.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 41-267-12-60 lub 41-267-12-50.
takie rzeczy to tylko w erze..
Po co to napisałeś? przecież to wszystko jest w necie, w ogłoszeniu, zainteresowani na pewno sami znajdą.a tak w ogóle to ciekawe czy już jest wybraniec.(wybranka)
Napisałem to. bo ludzie drukowali poświadczenia bezpieczeństwa z netu...(post wcześniejszy). Więc nie spełnili wymogów formalnych... Zatem czemu oczekują zatrudnienia? Ludzie wysyłają CV gdzie popadnie nie patrząc czy spełniają podstawowe warunki... Czasem trzeba wyrzucić wiele CV, bo ludzie na dzień dobry się nie nadają... A potem wszyscy krzyczą, że jak praca to tylko po znajomości.. Czy można studiować nie mając matury lub po podstawówce iść do liceum??
ależ zapewniam cię ,że możliwe a wręcz prawdziwe
menka64 chyba te dane o wykształceniu są już nie aktualne a może wiesz gdzie ta osóbka wcześniej pracowała zanim zaczęła karierę w kpp
Czy można studiować nie mając matury? zapewniam,że można przecież kilka lat do tyłu taka pani była zatrudniona w Komendzie Wojewódzkiej w Kielcach,można? tam wszystko można!
Ja to radze się wziąć do normalnej pracy a nie liczyć na emeryturę po 30 , żeby później cale miasto płaciło podatki na takich leniow co niby życie narażają. Tylko nie wiem czyje życie ...
maturę na pewno ma, zakończcie ten temat już a jak dobrze wykonuje prace to chyba nieważne wykształcenie liczy się DOŚWIADCZENIE.
emerytura po 30? jakby nie liczyć 15 lat od 25 (wiek ukonczonych studiów) to daje 40. Do tego mało kto odchodzi po 15 latach bo nie ma pełnej wysługi tylko 30 %.
dla goscia z 19.21 temat stał sie nie wygodnym.