czy wy tez macie problemy z dzwonieniem dzisiaj?????
ja nie mam problemu
pol polski nie moze dzwonic i pisac,strona tez nie dziala
moze nie opłaciłeś rachunku bucha ha ha a tak serio to zmien siec na na cos lepszego, bucha ha ha
mi działa doskonale i telefon i strona.
podobno nie dziala tylko na karte,ci co maja abonament to chodzi wszystko normalnie
Ja mam problemy z internetem bo mi się co godzinę wyłącza ale z telefonem wszystko w jasnym porządku :)
ja się nigdzie dodzwonić nie mogę, smsy też nie dochodzą ;/
Jest podobno jakas awaria, ale przyznaja sie na razie do problemow z internetem http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,11015494,Awaria_w_Orange___Internet_nie_dziala.html
Sieć ORANGE schodzi na psy. Nie zapłacisz na czas to ci za każdy dzień odsetki naliczają! druga sprawa jak masz mixa i sa te kody na sms czy minuty czy ZŁ-do wykorzystania a np abonamentu masz 50zł. To żeby wykorzystać np z kodu 10zł bo ważne jest 2 dni, to najpierw musisz wykorzystać te swoje 50zl z abonamentu! hahaha kpina!!! Następna sprawa ZAMIAST W TESCO ZROBIĆ KASE zeby mozna oplacac rachunki wiekszy parking, jest sie tam codziennie bo jest w TESCO punkt ORANGE to rachunki mozna zaplacić tylko i wyłącznie kolo Kościoła Michała (na dole) (nie miła obsługa). Kończy mi sie abonament i wychodze z tej sieci!! wchodze do Play albo Plus!
mnie najgorzej denerwuje jak się sieć zawiesi i mi przychodzą cały czas te same sms-y. nie raz 50-100 dziennie... a zdarzyło mi się to już ostatnio kilka razy...
Zaloguj się na play 24 zablokuj numery zastrzeżone i będziesz miał spokój ,ew może to być numer z play takie miałem telefony z biura obsługi play był jakiś błąd lub ktoś sobie nabijał liczbę rozmów .
Rozwiązanie:
Serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Połączenia z Biura Obsługi Klienta najprawdopodobniej zostały automatycznie zainicjowane przez system z racji chęci zaproponowania Panu oferty utrzymaniowej. W ramach rekompensaty za powstałe niedogodności proponujemy pakiet 15 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe przez okres 30 dni. W celu aktywacji rekompensaty prosimy o złożenie stosownej dyspozycji podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
W sumie dopiero teraz zauważyłem że chyba nigdy tego nie aktywowałem :) .
orange upada?