Minus to obsługa. Ciężko się doprosić, żeby się o coś dopytać. Zwykle podchodzi się do pracownika a tu najczęstsza odpowiedź - Sorry ale ja nie jestem z tego działu.
Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, kiedy coś oglądam a tu podchodzi pracownik i pyta się: w czym mogę pomóc, może w czymś doradzić.
Plus to jest to, że bez problemu są zwroty np jak zostanie kilka szt. płytek można bez problemu oddać.
zgadzam sie,obsluga fatalna,mozna czekac i czekac az ktos podejdzie,kilka razy zrezygnowalam z zakupow i... juz tam nie kupuje.
Drogi, cięzki w negocjacjach, brak promocji, jakichkolwiek.
Drogi? Przecież ich flagowa promocja to "nie damy pobić naszych cen". Podobno, jeśli znajdzie się gdzie indziej ten sam produkt w niższej cenie niż u nich, to zwracają różnicę.
Próbowałeś skorzystać? Pytam z ciekawości.
Jest wszystko i nic. Jak nie mam materiału tyle ile potrzebujesz, a mimo to kupisz tyle ile jest po zapewnieniach że czekają na dostawę to u nich już nie dokupisz bo dostawa idzie 3 m-ce. Miałem tak z ogrodzeniem, wylewkami, wełną, listwami podłogowymi - wszystko polscy producenci. Zawsze rezygnowałem i kupiłem gdzie indziej. Gwarancja na sprzęt jest tylko do drzwi wyjściowych. Materiału mają tylko w takich ilościach jak na remont kawalerki. Plus to otwarte do późna i 7 dni w tygodniu.
Teraz korzystam tylko jak mi czegoś braknie i wszystko inne jest zamknięte.
Co do obsługi jestem zadowolony, zdarzają się wyjątki oczywiście ale tych osób unikam bo wiem że nic nie załatwię.
Personel do wymiany,wszyscy tam pracują, ale jak trzeba to nie ma nikogo.
przyszedłbyś tam do pracy na weekend to inaczej byś pisał. do wymiany to jest opinia która wszystkich i wszystko generalizuje...
a kto kupuje włene do ocieplen castoramie? ja rozumiem, ze taniej, ale po pierwszej zimie pożałujesz swej decyzji. Wełna z castoramy jest tak cienka , ze słonce przez nią przebija. Ludzie buduja domy, kupująC TOWAR W KASTORAMIE A POTEM CHWALĄ SIĘ, ZE sso MAJĄ ZA 100 TYS.
Co za koleś, a skąd wiesz poco była mi potrzebna i w jakich ilościach? Miała być opinia o Castoramie to jest.
Owszem masz prawo do komentowania ale chyba to najlepsze co ciebie w życiu spotkało jako osobę nie mającą nic do powiedzenia.
Nie mierz innych swoją miarą bo nie wszystkich kreci przechwalanie się ile to za materiały zapłacili pieniędzmi banku.
zapracowani pracownicy którzy nie widzą klientów i tak jak napisał gość 17:24
, castorama to sklep samoobslugowy. Czy w tesco,kauflandzie ktos Was pyta czy pomoc? Jakos sobie radzicie. A tu marudzenie. Bo chcialoby sie by skakac kolo Was. akurat.
jeżeli uważacie że obsługa jest zła z powodu tego że nie ma sprzedawców to dla czego nikt się nie pożali dyrektorowi sklepu idźcie i powiedzcie to zamiast obsmarowywać pracowników niech zatrudni więcej pracowników to będziecie mieli swoją obsługę znajdzie się jakiś bohater ?????
hahaha dobre gości z 11:33. Bo tu takie "kozaki" same się wypowiadają. Małe pieski najgłośniej szczekaja....I co ?Będzie bohater???