ja nie rozumiem jak chodzę do sklepu to po to żeby kupić to co mi potrzebne a nie po to ze by sprawdzać jaka jest obsługa najważniejsze zęby kupić w dobrej cenie a nie po to żeby mi ktoś podał na tacy market to przede wszystkim sklep samoobsługowy jak masz skargę na pracownika to idź do kierownika, kierowniczki albo dyrektora a nie rób wiochy bezimiennie załatw sprawę na gorąco jak mężczyzna a nie jak patałach na forum
Kontyuując swoją wypowiedź,gościu z godz.16.31 zrobię to dla ciebie i po niedzieli zgłoszę swoje dane do dyrekcji Castoramy dołączając dokumenty ze zwrotów różnych artykułów(jako kobieta mogę się mylić) przy urządzaniu mieszkania przed rokiem.Gdy zwracałam towar, nie miałam najmniejszych problemów również przy kasie.Zmobilizowałeś mnie swoim wpisem i dlatego postaram się dzięki tobie zawalczyć o dobre imię Castoramy i jej PRACOWNIKÓW.