Mam pytanie otwarte: czy po przeprowadzce trzech instytucji kultury do nowego Browaru ilość dyrektorów i innych osób administracji przenoszonych jednostek i obecnych w dotychczasowym MCK ulegnie zmianie ? Ile będzie samodzielnych dyrekcji a może powstanie stanowisko Superdyrektora żeby te wszystkie dyrekcje jakoś koordynować w Browarze - np Dyrekcja Browaru? W normalnym świecie po takich przenosinach należałoby odchudzić administrację jednostek i skoordynować ich pracę jednym sprawnym zarządcą. Łączenie lokalizacji rozrzuconych jednostek powinno dać oszczędności - tak dzieje się w wielu miastach jeśli powstaje większy obiekt , w którym znajdują siedzibę dotychczas rozproszone jednostki. I jeszcze jedno - co z budynkami po MBP ?
pozdrawiam
Mnie się zdaję, że miejsc pracy to może jeszcze przybyć! Tylko ciekawe ile konkursów będzie?!
Namaszczeni już czekają w blokach startowych od jakiegoś czasu:))
ŻAL...
Będą "P. O. Dyrektora" i nic się nie zmieni oprócz ilości osób do wypłat
Co to, szczujnia nie działa?- 07:16. Brak zasięgu i zainteresowanych? Wreszcie, brawo.
Chciałbyś .... . Nie wszystkich można kupić. Nawet w czerwonym Ostrowcu.
Niektórzy nadstawiają za darmo, w czynie społecznym tak jak ty to robisz.
W koncu reszta bezmozgow ostrowiwckich znajdzie tam prace
Słusznie nazwałeś "bezmózgów" 22:49, ale tych będących po właściwej stronie:))