mam to samo w fordzie. czujnik przeplywomierza dolotu powietrza. droga czesc.
Nie tylko benzyna
najprostszy sposob na sprawdzenie czy to czujnik przeplywomierza powietrza to go wypiac w ogole z gniazda i jechac. jak z odlaczonym czujnikiem nie szarpie - to wina czujnika. bez niego mozna jezdzic ale spalanie sie zwiekszy.
może byc jedna albo 2 sondy przed i za katalizatorem, najlepiej podpiac sie pod kompa i odczytac jakie dane sondy wysylaja do ecu
Diagnostyka komputerem swoją drogą. Ale jeśli są przesłanki że to od układu zapłonowego to można zrobić tak: Otworzyć maskę jak będzie ciemno i popatrzeć po cewkach i kablach. Jak nie widać poświaty na ww to można pomóc sobie w diagnozie spryskiwaczem po płynie do szyb. Napełnić go wodą i delikatnie psiknąć. Jak zacznie kuleć i przerywać to masz diagnozę