może nie widać dlatego ,że w szkole własnie siedzą i sprawdzają..? no bo jak te dziecii jednak mają sprawdzone zeszyty,ćwiczeniówki,sprawdziany...no ciekawe kto to robi...hm...
W wiele rzeczy nie wierzysz tylko dlatego, że się na tym nie znasz i nie masz bladego pojęcia na czym w rzeczywistości ta praca polega. Lekcje to relaks w porównaniu do reszty
Ja nie zrozumiem nigdy jakim problemem jest sprawdzenie nauczycielowi sprawdzianów, które pisać muszą i te mniej zdolne dzieci. One muszą sobie radzią a nauczyciel ma problem?
Mnie rozsmiesza jak nauczyciele musza sie przygotowywac do lekcji! Czyli co czytac Pana Tadeusza 10 raz? Dajcie spokoj z tymi strajkami I do roboty sie brac narzekacze wieczni!!!
Spróbujcie mówić do lustra przez 45 minut. Cokolwiek.
Większość padnie po 3, 5, 10 minutach.
A teraz spróbujcie mówić cokolwiek sensownego choćby przez 15 minut.
Bez yyyyy, aaaa, eeee
Po tym prostym teście wielu zmieni optykę.
ja nie narzekam, jestem nauczycielem i mam mnóstwo kasy , super zarabiam zgodnie z tym co planowałem decydując, że idę na studia pedagogiczne, nie zamierzam się przed nikim z tego tłumaczyć ani z tego powodu usprawiedliwiać, ci który w życiu nie wyszło nie powinni nauczycielom zazdrościć, serdecznie współczuję
Ty przynajmniej przyznajesz się do tego, że dobrze zarabiasz. Problemem są jednak inni nauczyciele, ci którzy twierdzą, że należy im się więcej.
Kupa kasy jak na takie wykształcenie, jednak nie każdy chciałby za tą kasę pracować.
Próbowałeś kiedyś stanąć przed grupą nastolatków i sprawić, żeby z ciekawością słuchali? Jeżeli masz jedno dziecko to spróbuj sobie wyobrazić 30 przez godzinę, inne grupy przez następne lekcje. Byłbyś dla nich autorytetem ? jezeli nie to przypomnij sobie starą mądrość, żebyś cudze dzieci uczył.
Sprawdzanie prac klasowych nie sprawia nauczycielom problemu, ale muszą na to poświęcać czas w domu...A przecież między innymi o czasie pracy nauczyciela mówimy w tym wątku.