Awaria systemu komputerowego w PKO BP już ok. 2 godz. Nic nie można załatwić.
Nie awaria, tylko przerwa techniczna, o której pisało wcześniej.
Przerwa techniczna ma związek ze zmianą czasu w ten weekend. Sprawy można załatwić osobiscie wbanku.
W Pekao SA również szykuje się przerwa:
"Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi 28.10 od godziny 2.30 czasu letniego do godziny 3.30 czasu zimowego nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisów Pekao24, serwisów Xelion i usług maklerskich.
Przepraszamy za niedogodności.
Bank Pekao S.A."
To nieprawda. Byłam w banku osobiście i czekałam 2,5 godz. Panie zebrały się w jednym boksie i rozmawiały informując klientów, że jest awaria i nie mają zielonego pojęcia kiedy bank zacznie pracować. Co do przerwy technicznej to od kiedy robi się ją w środku dnia? Miałam sprawę, którą musiałam załatwić w banku, nie w bankomacie ani nie w innym oddziale. Mimo, że jestem bardzo cierpliwą osobą, musiałam zrezygnować, bo ileż można czekać? Przez ten czas przyszło o odeszło ok. 20 osób. Część z nich narzekała, bo zostali na weekend bez pieniędzy.
Aplikacja IKO też nie działa.
Ja płaciłam w Biedronce, ale trudno mi powiedzieć, czy to było przed awarią, czy już w trakcie. Wiem na pewno, że z bankomatu przy banku można było wyciągnąć gotówkę, bo poszłam sprawdzić.
AWARIA PKO BP i Inteligo- piszą o tym na wp.pl
https://finanse.wp.pl/awaria-pko-bp-i-inteligo-klienci-maja-problem-z-bankowoscia-internetowa-6310112806705281a
"Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, wina za awarię nie leży po stronie banku. - Zerwało połączenie pomiędzy dwoma naszymi dwoma ośrodkami. Innymi słowy, ktoś przerwał światłowody. Operatorzy pracują nad rozwiązaniem problemu – powiedział nam jeden z członków kadry zarządzającej PKO BP. "