COS WIADOMO CO Z AVANSEM , MAM TAM PARE RZECZYKUPIONYCH A MOWIL ZNAJOMY ZE UPADLA CALA FIRMA ? KTOS COS WIE ?
wystarczy ze prezes chce poistniec
Ale co z gwarancjami - mam tam sprzęt kupiony u nich ! :((
No i po co panikujesz? Gwarancje masz od producenta a nie od sklepu. Dzwonisz do producenta lub wypełniasz formularz zgłoszeniowy a producent przysyła kuriera i naprawia.
dzisiaj był artykuł na ten temat w echu dnia
To ze ogłasza upadłość to nic.
Nie bądź przestraszony bo gwarancje to masz od producenta towaru a nie od avansu. Tylko paragon jest ważny bo tam masz datę zakupu a o naprawę zawsze możesz się zgłosić do producenta. Przechodził em to z laptopem i telewizorem LG z media experta który zlikwidowali.
Pozdrawiam
A co z gwarancjami ktorych nie ma u producenta chodzi o gwarancje D2D ?Nie wszystkie takie sa, produkty ktore sa przemalowywane pakowane w polsce przez dystrybutora ktory sprzedajac towar zobowiazuje sprzedawce czyli avans do swiadczenia gwarancji na styku dystrybutor - avans , wypada ogniowo - avans i co teraz ?
zanim się to wszystko polikwiduje to i gwarancja się skończy przecież nie zamkną od razu wszystkich sklepów.Na razie będą zwolnienia i likwidacja słabiej prosperujących
Gwarancje D2D są gwarancjami producenckimi nie sklepowymi. Sprzęt z gwarancji D2D trafia do serwisu producenta reklamowanego sprzętu.
to tylko upadłość układowa spokojnie, bez paniki
Jedno jest pewne - wlaściciel musi pozwalniać tabuny kierowników dyrektorów zastepców kierowników itd..... Zatrudniać sprzedawców kompetentnych , żeby nie odsyłali klientów jak piłeczki pinpongowej do drugiego czy trzeciego sprzedawcy.
Żeby klient czuł się klientem przyjaznym a nie intruzem.
Kiedyś weszłam ..kilku sprzedawców siedziało za kasami podeszłam dalej mały taki trochę starszy łysawy kręcił się po sklepie - zapytałam o expres Powiedział że jest z serwisantem i poszedł:):)właściwie coś wumruczał cichym zachrypnietym głosem
Mialam sie poskarżyć ale co to da? Odeszłam i wiecej tam nie wróce
Ile jest takich osób? jak tak dalej będzie odejdą wszyscy do Media Expert
Zmiana taktyki i zatrudnianie kompetentnych sprzedawców i uprzejmych przede wszystkim .....
ci co pracują w avansie byli wcześniej zatrudnieni w media expert i lepiej że gość od tv nie doradzał przy ekspresach.
Swoją drogą, czy Pani 22:19 pracuje mając kontakt z klientem. Jak można mówic o kompetencjach sprzedawców skoro nie podeszli i samemu się na tym nie zna.
Obsługa fatalna to prawda,kiedyś chciałam kupić mikrofon,czekałam około 40 minut,bo pan rzekomo kompetentny w tej sprawie był zajęty,a pozostali zamiast mnie obsłużyć wskazywali na niego.
Poszłam na ul.Radwana do małego sklepiku i w parę minut dokonałam zakupu i wyszłam bardzo zadowolona.
Następny mój zakup dotyczył telewizora,ale moje nogi dziwnym trafem nie chciały iść do sklepu Avans na ul.Jana Pawła II,zakupu dokonałam w innym sklepie.