Mam akumulator na gwarancji chce dziś jechać a tu klapa Mogę go reklamować
Po takiej mroźnej nocy od razu wiadomo który akumulator jest co wart.W sklepach motoryzacyjnych się cieszą bo ruch wyraźnie większy kupujących akumulatory ,prostowniki i przewody rozruchowe
Należy reklamować
Moje auto stoij na dworze 2dni dzisiaj podchodzę i od pierwszego strzała nigdy nieladowalem. samochod z tym akumulatorem mam już 2lata
Skąd wiesz,że wina akumulatora? Może filtr paliwa zamarzł? Nie wie co a już reklamować chce
diesel brak cisnienia na cylindrach
A moje auto 14 letnie, w moim posiadaniu 2 rok, po dwu Niemcach, pali również od strzała. A fachowiec z łostrowca radził abym myślał o nowym akumulatorze. Nigdy nie ładowałem.
Wystarczy ze raz będzie ładowany i już zaczną się problemy takie moje zdanie o akumulator trzeba dbac
Przecież w aucie jest cały czas ładowany, o jakich problemach mówisz!?
Pytanie nr 1 czy rozrusznik dziala(kreci)po przekreceniu stacyjki?jesli tak to nie wina akumulatora i wtedy zgodze sie z przedmowca ze prawdopodobnie zamarzla ropa,sa specjalne dodatki do diesla ktore ponoc pomagaja uporac sie z tym problemem
Co innego jak sam się ładuje podczas jazdy a co innego jak musisz użyć prostownik.
A możesz mi wytłumaczyć na czym ta różnica polega? Czym się różni napięcie z alternatora od napięcia z prostownika?
Zenek a czy jak jak ladujesz akumulator w domu twoje zarowki i np klimatyzacja w twoim domu pobieraja prad z tego akumulatora?pytanie nr 2
zbyt długim ładowaniu w akumulatorze zachodzą procesy niszczące masę czynną płyt lub przekładki międzypłytowe. Zbyt intensywne ładowanie wywołuje wzrost temperatury elektrolitu ponad dopuszczalną wartość (wynoszącą około 45÷50°C) i możliwość uszkodzenia akumulatora. Nie należy także ładować akumulatora, jeżeli temperatura elektrolitu jest mniejsza niż 5°C, gdyż napięcie ładowania szybko wzrasta i ładowanie takie nie jest efektywne.
Ładowanie akumulatora kwasowego należy przeprowadzić prądem nie większym niż 10% pojemności (czyli
Tu nie chodzi o napięcie. Aby naładować akumulator po 1 rozruchu i to takim łatwym(od strzała) należy przejechać około 10km. Biorąc pod uwagę warunki zimowe, długie kręcenie rozrusznikiem, kilkukrotne grzanie świec, włączone ogrzewanie szyb, foteli, należy przejechać jeszcze więcej. Z doświadczenia wiem, że większość jeździ w mieście krótkie odcinki. Z tego powodu należy doładowywać akumulator. Szczególnie zimą. Pozdrawiam
Zmień przewody to tez może być przyczyna.