Uszkodzony dwumas wcale nie szarpie na biegu jałowym ani podczas jazdy , jedyne jego objawy szarpania są przy ruszaniu , i wcale nie telepie silnikiem na biegu jałowym , powtarzam to jeszcze raz bo przechodziłem przez to , a ci laicy co nie mają pojęcia nie powinni zabierać głosu i wprowadzać innych w błąd.
Odnosnie fachowców w naszym miescie to mi radzili wymieniać po kolei poduszki silnika , narazili mnie na niepotrzebne dodatkowe koszty , a zapomnieli o dwumasie.Oto cała prawda.
Ci laicy, którzy nie potrafią doczytać, że koleś nie ma dwumasu, tym bardziej nie powinni brać się za pisanie, skoro z czytaniem mają problemy.
to ze przez to przechodziles to nie znaczy ze jestes szpecem, a dwumas jak najbardziej szarpie tez na biegu jalowym tak jak bylo w moim aucie,twoja wypowiedz to nedzna amatorszczyzna lepiej sie nie udzielaj w tym watku bo narobisz chlopakowi kosztow
Sami specjaliści tylko żaden nie orientuje się, że szarpanie zależy także od stopnia zużycia dwumasu...
po drugie odchodzimy od tematu, kolega napisal JAK BYK ze nie ma sprzegla dwumasowego w tym aucie - nie masz nic do powiedzenia to nie pisz
A gdzie w Oc polecacie podpiac pod komputer?? bo sam juz nie wiem hmm moze to byc czujnik temperatury paliwa co jest w pompie wtryskowej?bo te objawy sa wlasnie gdy sie silnik dobrze zagrzeje hmmm
a moze ktos zalozyl do niego dwumas trzeba rozebrac i zobaczyc
mogl ktos zalozyc jak najbardziej ale koles pisze ze niema dwumasu to zakladam ze wie na 100%/widzial ze niema.. mnie nie dosc ze nie tanie poduszki chcieli zmieniac to i juz za turbine i za pompe sie chcieli brac a okazalo sie ze dwumas dlatego wazne jest zeby nie wypowiadal sie taki łoś nie sa tanie rzecY jao ci ktos chce wymienic pol auta no bo to nie jego kasa a na kompie nic nie wypluje, komus z gimnazjum moze za dobre stopnie tata kupil audi po co wprowadzic ma kolege taki łoś w blad
No to jak nie ma dwumasa, to tarcza lub docisk sprzęgła, albo i to i to.
hmm a da sie ruszac w jakis sposob zeby tak nie tarpalo??
Niestety nie da się, zużyte sprzęgło na początku szarpie, aż w końcu nie pozwoli wrzucić biegu i będzie "bęc"
Poduszki oglądałeś z tego co czytałem wcześniej. Sprawdź kondycje skrzyni biegów. Może coś się wysypało w niej i takie objawy. Miałem podobne objawy i 2x zmieniałem sprzęgło po czym po przejechaniu niespełna 200 km zaczęło szarpać na nowo. Okazało się ze skrzynia była w rozsypce. Przy przebiegu ponad 500tyś km
Wjedź na kanał i zaciągnij ręczy popuszczając sprzęgło a ktoś niech zejdzie pod auto i sprawdza czy nie słychać żadnych niepokojących dźwięków w zespole napędowym. 1, R, 1 i tak na przemian.
Jeśli okaże się że jest to rzucić trzeba podejrzenie na samo sprzęgło. To że łapie równo nie znaczy że ni mogło się w nim coś wysypać. Sprzęgło przenosi spore obciążenia.
w naszej audi tez tarpało- to było cos zwiazanego z pompa- mezowi regenerował pan ze slonecznej. Tyle moge pomoc;/
Mam problem z szarpaniem przy ruszaniu.
Jeśli stoję długo w korku i silnik się nagrzeje to nie da się ruszyć z jedynki bez podskoków.Trzeba dodać dużo gazu i ruszyć na półsprzęgle. Szarpie rówież na wstecznym. Pozostałe biegi działają normalnie
Czasem po nocy lub dłuższym postoju na początku szarpie ale później się uspokaja.
[B]UWAGA - nie mam dwumasy[/B] bo padła 2 lata temu i wstawiono mi sztywne koło.
Są trzy podejrzenia:
- krócieć z wężykiem podciśnienia wchodzący do wacum jest obluzowany i może być nieszczelny.
- uszkodzone sprzegło, docisk
- zapowietrzony układ wspomagania - siłownik przy sprzęgle. Płynu nie ubywa ale może jakoś się zapowietrza.
Może ktoś już to przerabiał i dokładnie wie co jest przyczyną?
Mój facet tak miał i nagle silnik zrobił wielkie Puuum mm i auto na złom. Szarpało na 1 biegu i koniec kaplica.
to jak silnik walnie to sie auto oddaje na złom mądra pani:)?
Tak bo w tym nie opłaca się robić ale prawdopodobnie jest szansa że coś innego padło lecz nie wiem jak to się nazywa. He he