jak podniesc moc nie duzym kosztem?? 1.9 tdi 90 km
Najpierw sprawdź turbo sprężarkę bo jeżeli autko jest stare to jej moc mogła spaść poprzez zużycie, wymiewń filtr paliwa i skontroluj wtryski. Po zrobieniu tego jeżeli chcesz się bawić dalej pozbądź się katalizatora i pierwszego tłumika a zainwestuj w dobry ostatni robiąc to niestety musisz poprawić układ dolotowy bo inaczej nie będzie efektu jeżeli niestać cię na poprawę dolotu i układu wydechowego to wytnij kata a z pierwszego pozbądź się zawartości i wyczyść rezonator. Efekt: poprawa spalania i kultury pracy silnika a to już odczówalne w szczególności gdy będziesz lał dobre paliwo.
PS. Podepnij autko do kompa i sprawdź błedy a przy okazji można pomajstrować przy mapie
A gdzie w oc można podpiac zeby cos porobic przy mapach i ile to sie ceni ?
Zarejestruj się na forum A4 , masz tam punkt po punkcie co i jak zrobić i jaki efekt to przyniesie . 90KM do 115KM samym programem podniesiesz .
Zamontuj duży lejek do wlotu powietrza. Wyrzuć cały wydech, sprzedaj katalizator i kup za to wielkie spoilery - bedziesz fruwał a pozostali bedą wąchać smród. Wyjmij przednią i tylną szybe - auto będzie miało mniejszy opór powietrza, odkręć jedno tylne koło - mniejszy opór toczenia, nie pij wody i pozbądź sie zawartości wnętrzności zanim wsiądziesz do A4 - twój samochód bedzie miał lżej. Wszystko da Ci parę % przyrostu mocy.... - taniej się nie da ;-). Wogóle te katalizatory sa tylko po to, żeby Polacy mieli co sprzedać....
Załóż wtryski od 110
stuknij w nastawnik plus dziura w przepływomierzu wywal dwumase kup wtryski od 110 nr asv i program
jak wywali dwumase to rozwali silnik. Sa zbyt wielkie przeciazenia. Po to tam jest zeby je niwelowac.
jedź do chip tunera
Sprzedać ten traktor i kupić benzyniaka:)
TATO...TATO DLACZEGO TEN ZAMOCHÓD TAK DZIWNIE PRACUJE, CZY ON JEST ZEPSUTY?... NIE SYNKU...TO DIESEL:)))
A tak na poważnie..to ja bym nic nie kombinował z tym silniczkiem. To jest ostatni dobry silnik jaki urodził się w VAG. Mozna nim przejechać 300 000 km na samym oleju opałowym:)....wiem co piszę:) a jeżeli już chcesz mieć z niego 110 KM to nie jest zbyt duży problem - wystarczy poczytać na forach (zmiana wtrysków, zmiana turbinki, zmiana softu....albo wszystko na raz i wtedy masz już 130 KM) - były takie silniki 130 KM na wtryskiwaczach (chyba w golfach) i na pewno w AUDI A3....rewelacja!!!! najbardziej wytrzymała 130-tka, bo np 130 na pompowtryskiwaczach AVF już nie to samo a AWX przynajmniej miało moment większy od AVF - chyba 310 Nm a ten AVF mial 285 Nm. (mam nadzieję ze nie pomylilem AVF z AVB=102 KM)...... Nie grzeb tylko jeźdź i się ciesz ze masz silnik ktory zapewne odpala przy 25 stopniowym mrozie. Mój AJM (115/285)tak odpalał bez najmniejszego problemu, a ojca 90 (jeżeli dobrze pamiętam AGR) właśnie tyle polatał na opale:)
AVF 130 km , 310 tys km i nadal pięknie klekocze . Po podpięciu pod VASa wszystko idealnie .
Zmeń koła, tłumik na większy, otwór na masce dla lepszego chłodzenia obudowy silnika, ciemniejsze szyby szybciej rozgrzewają się od tych przezroczystych, zmień klemry na akumulatorze żeby szybciej prąd leciał, świece na szybsze i pasek rozrządu na twardszy. ?