Hej napisz emeil do siedziby do Poznania opisz kto ci nie chcial przyjac reklamacji .Ogolnie powinni juz wymienic personel bo czuja sie jak u siebie na wlosciach
ciśnienie mi skacze jak czytam co piszecie. Taka firma, a gdzie nie czytam to non stop jakiś problem ktoś ma z reklamacją. Nie braliście pod uwagę mniejszych firm, tam póki nie rozrosną się do rozmiarów Apartu czy też in dbają w 100% o klienta. Mam na myśli firmy typu Impressimo czy Chaton.
Witam,
również mam problem z zareklamowaniem pierścionka:/ Zakupiłam pierścionek z białego złota i po ok 1 roku zaczął żółknąć(miał również kilka drobnych rysek) wiec postanowiłam go zareklamować, a tam w odpowiedzi listownej czytam, że nie przyjmują mojej reklamacji gdyż pożółknienie jest wynikiem użytkowania pierścionka:/
Czy mogę coś z tym zrobić? Jakoś się odwołać od ich decyzji lub cos innego?? Proszę pomózcie.
Ryski na pierścionku złotym to jest prawidłowo znaczy że jest złoty a nie ze stali.A to że żółknie to znaczy że był rodowany a jest z żółtego złota. Ot i cała filozofia.
Jaką gwarancję chcesz? Jest złoty? Jest. No to o co biega? Nie myj w nim garów. O biżuterię trzeba dbac.
kupiłem w impressimo, żółte i białe złoto, nic się nie przeciera i nie zmienia koloru. Trzeba kupować pierścionki, które całe w masie są o danym kolorze i wówczas nie ma problemu :)
glupie gadanie, to jest chyba normalne. Nie po to kupila czy tam dostala pierscionek zeby go wstawic w ramke , tylko zeby go nosic na palcu , a on mimo wszystko powien byc taki jak na poczatku .