Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Apart (pierścionek, reklamacja)

Ilość postów: 25 | Odsłon: 25590 | Najnowszy post
  • Apart (pierścionek, reklamacja)

    Kupiłam pierścionek w aparcie - wyleciało oczko nie chcą przjjąc reklamacji bo nie mam metki.Co robic ?

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

      a na ile jest gwarancja?

      Moim zdaniem powinni wymienić.

      Nie masz metki???? przecież nie będziesz nosic pierscionka z metką, a oczko wyleciało,i powinna być gwarancja.

      Postrasz ich powiatowym rzecznikiem konsumentów,a jak nie poskutkuje to udaj się do niego.przyjmuje w starostwie.na pewno Ci pomoże

      Gość_Joanna
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 3

      Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

      ne musisz mieć zadnej metki tylko rachunek

      jeżeli zgubiłaś a płaciłaś kartą to wyciąg z konta też jest dowodem zakupu

      wystarczy również że przyjdziesz ze świadkiem który potwierdzi zakup tego pierścionka w danym sklepie - podasz datę, godzinę (w przybliżeniu) a rachunek to niech oni sobie sami szukają u siebie (mają obowiązek przechowywania rachunków chyba przez 3 lata) - tylko w ten sposób ciężko coś uzyskać i pozostaje ci rzecznik ochrony praw konsumentów

      oficjalne pismo do rzecznika z opisaną całą sytuacją z przekazaniam do wiadomości apartowi (można wszystko załatwiać mailowo) może pomóc załatwić sprawę

      Gość_ja
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

        dokładnie ;)

        Gość_Joanna
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 5

        Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

        Gwarancja na biżuterię w Aparcie jest 3 letnia i tylko powinnaś posiadać paragon zakupu.

        Gość_Gosia
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

          Powinni ci wymienic albo naprawic bo gdybyś go dostała w prezencie ? Trudno wtedy o metke lub dowód zakupu

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

            Uprawnienia reklamacyjne są związane z zawarciem umowy sprzedaży, która jak wiadomo wiąże sprzedawcę oraz kupującego. Oznacza to, że roszczenie reklamacyjne można kierować jedynie względem podmiotu, który był stroną tej umowy. Dlatego też czasami sprzedawca przy reklamacji może zażądać dowodu, że dana umowa została zawarta właśnie z nim, a nie z kimś innym. Będzie tak w sytuacji, gdy dany produkt jest oferowany w wielu sklepach.

            W większości wypadków jednak, to prawo sprzedawcy jest przez niego wypaczane. Bardzo często prowadzi to nieuzasadnionego wniosku, że jedynym takim dowodem może być paragon. Ile razy każdy z nas widział bowiem informację, iż reklamacje rozpatrywane są jedynie z paragonem?

            Tymczasem, aby paragon był niezbędnym dokumentem, który jest wymagany przy reklamacji musiałoby to wynikać wprost z ustawy.

            Czytaj więcej na Wieszjak.pl: http://reklamacje.wieszjak.pl/reklamacja-obuwia/263533,Reklamacja-bez-paragonu.html#ixzz1o3QRpVr1

            pogi
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

            Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

            Hej napisz emeil do siedziby do Poznania opisz kto ci nie chcial przyjac reklamacji .Ogolnie powinni juz wymienic personel bo czuja sie jak u siebie na wlosciach

            Gość_bzz
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

              Bo najlepiej nie kupowac w aparcie , jest tam baedzo drogo.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

            Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

            ciekawe czy jak dostajesz bluzkę i się rozpruje to wymieniają Ci lub przyjmują do reklamacji bez żadnego dowodu zakupu?! bezsens!

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 10

          Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

          Gwarancja w Aparcie na biżuterie jest dwa lata.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

            A jaka może być gwarancja na złoto ? Przecież uszkodzenia mechaniczne nie podlegają takowej. To jaka gwarancja? Na złoto, że złoto?

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

              Ja reklamowałam obrączkę z oczkiem miałam paragon i wysłano dokumenty ale odpisali mi że oczko jest a ewidentnie go nie ma wypolerowali ją tylko i tyle. W uzasadnieniu napisali że mogą wymienić na nową gratis ale że jest grawerowana to za to już mam płacić a cenę za napisy z kosmosu podali

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

                trzeba było brac bez napisów, a napisy zrobic sobie u grawera.

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

                  tak rozważałam te możliwość i chciałam bez napisów brać ale nie mogłam dobrać tego rodzaju liter więc mąż tez by powinien wymienić ale wady nie ma to nie wymienią i koło się zamyka. Tam tęgie głowy myślały nad tym jak to ma działać niby promocja ale...

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

                    ciśnienie mi skacze jak czytam co piszecie. Taka firma, a gdzie nie czytam to non stop jakiś problem ktoś ma z reklamacją. Nie braliście pod uwagę mniejszych firm, tam póki nie rozrosną się do rozmiarów Apartu czy też in dbają w 100% o klienta. Mam na myśli firmy typu Impressimo czy Chaton.

                    Gość_maras
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 16

      Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

      Witam,

      również mam problem z zareklamowaniem pierścionka:/ Zakupiłam pierścionek z białego złota i po ok 1 roku zaczął żółknąć(miał również kilka drobnych rysek) wiec postanowiłam go zareklamować, a tam w odpowiedzi listownej czytam, że nie przyjmują mojej reklamacji gdyż pożółknienie jest wynikiem użytkowania pierścionka:/

      Czy mogę coś z tym zrobić? Jakoś się odwołać od ich decyzji lub cos innego?? Proszę pomózcie.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Apart (pierścionek, reklamacja)

        Ryski na pierścionku złotym to jest prawidłowo znaczy że jest złoty a nie ze stali.A to że żółknie to znaczy że był rodowany a jest z żółtego złota. Ot i cała filozofia.

        Gość_Laura
        Zgłoś
        Odpowiedz
2 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
Kamo Polska Kamil Pastuszko
Branża: Elektryczne usługi
Dodaj firmę