Witam!
Z punktu widzenia konsumenta przestrzegam przed kupnem obuwia w tym sklepie. Uważane za markowe obuwie sportowe jest marnej jakości, po kilku miesiącach normalnego użytkowania nadaje się do kosza - a obsługa sama rozpatruje reklamacje - na odrzucone tłumacząc się , że takie ma odgórne rozkazy. ŻENADA! Czy ktoś miał podobną sytuację z problemem uzyskania reklamacji w tym sklepie???
Obowiązkiem sprzedawcy jest przyjąć reklamację! Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji!!! To producent decyduje czy obuwie naprawić, oddać pieniądze, wymienić na nowe czy odmówić reklamacji! Polecam udać się po poradę do rzecznika praw konsumenta;-)
Od ludzi z branży wiem,że to czy obuwie nadaje się do reklamacji czy nie zależy od sprzedawcy.Wcale nie ma obowiązku przyjmować obuwia do reklamacji,jeżeli sam uzna,że nie nadają się pod reklamacje.
A mnie rzecznik praw konsumenta powiedział krótko: psim obowiązkiem sprzedawcy jest przyjąć reklamację!!! Babka w jednym sklepie nie chciała przyjąć, po interwencji u rzecznika przyjęła, i co? PRODUCENT PRZYSŁAŁ NOWIUTKIE BUTY!!!
jeżeli chodzi o reklamacje...tutaj są niejasności, gdyż to właśnie zależy od właściciela sklepu czy uznaje reklamacje czy nie....prawo konsumenckie jasno zaznacza o zakupach robionych na odległość (sklepy internetowe) a tutaj zależy od sklepu. dlatego sprzedawcy tłumaczą odgórnym zakazem....i mają rację, pracuję w sklepie sieciowym i zasady są podobne....tak samo tłumaczę się klientom o zakazie przez właściciela firmy
Tylko w AMBRZE sprzedają buty wielu producentów, w tym uważane za markowe obuwie sportowe-wg. mnie niewiadomego pochodzenia? bo wątpie w to żeby firma typu adidas produkowała buty za 300zł które przetrwały by dosłownie pare miesięcy chodzenia w lecie !!! Nie wiem czy w takim wypadku AMBRA powinna odesłać je do producenta czy sama rozpatrzyć reklamację przez sprzedawcę- w dodatku:) szopki jak nic. Po prostu skorzystam z porady rzecznika:P do którego od początku wysyłała mnie Pani sprzedająca, o dziwo :P