Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


Logowanie

- Reklama -



Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności.

"Avatar" - czy oglądał ktoś?

Ilość postów: 11 | Odsłon: 1176 | Najnowszy post
  • "Avatar" - czy oglądał ktoś?

    Hej!Czy oglądał ktoś w kinie film pt. Avatar? Nie wiem, czy warto się wybrać.

    Gość_filip
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

      zfilm bardzo ciekawy.Sądząc po doniesiaeniach z mediów aż za bardzo ciekawy,z tego co slyszałam kilkadziesiąt osob zapadło na depresję,po jego obejzreniu,a ktos nawet poplenił samobójstwo.

      spicy
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

        widziałam film w 3D emocje niesamowite coś nowego po ostatnio popularnych katastroficznych obrazach ,ciekawe spojrzenie na wszechswiat polecam

        Gość_gosia
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

          ale w 3D i nie u nas,bo szkoda kasy na zwykły obraz,najbliżej Kielce

          Gość_r
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 5

      Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

      Albo Radom.

      Mnie osobiscie bardzo sie podobal, ciekawa tresc, swietne efekty.

      A co do samobojstw, byc moze, ale jesli osoba nie potrafi oddzielic fikcji od rzeczywostosci, samobojstwo moze popelnic rowniez po obejrzeniu Gumisiow czy Smerfow.

      Film polecam!

      rysiuuu
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

        Jezeli macie okazje to zobaczcie ten

        film w kinie typu 3D IMAX .

        Wyglada niesamowicie na tym olbrzymim

        ekranie!

        Gość_Slawek
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

          Dzięki. Byłem wczoraj na Avatarze. Bardzo mi się podobał. Efekty specjalne - znakomite. Fabuła-bajka ale efekty - super.

          Gość_filip
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

            Oglądałam. Przepiękna plastycznie bajeczka o złych i dobrych, którzy pochodza z innych planet. Jak zwykle - ziemianie sa be. I na szczęście i ku mojej uciesze :):):) przegrywają w tymi, co są proiści ale dobrzy i prawdziwi, co mają serca i uczucia :)

            Przesliczne, bajkowe, jak ze snów obrazy, roślinność, gra świateł w nocnym lesie na ICH planecie. Oni pełni miłości i szacunku do tego, co mają. Inny świat. Ale tylko ze względów na pozytywne (w miarę) zakończenie i te bajeczne krajobrazy film mi się podobał. Nie mam powodów, żeby zachwycać się fabuła, bo takich filmów o walce dobra ze złem, na innej lub naszej planecie było już wiele.

            Co do syndromu samobójstw poavatarowych...wzięli by ci amerykańcy przestali latać na solarium, jeść przesłodzone keczupy i hamburgery, popijac kolą, zyc maksi konsumpcyjnie, nauczyliby sie doceniac to, ze sa zdrowi, ze maja dom, prace, gadalismy o tych samobojstwach ze znajomymi, wiekszosc mysli, ze przesyt dobra, konsumpcji, seksu i kasy, imprez, zwracania uwagi na mody, ciuchy i takie proste wartosci powoduje chec posiedania jeszcze wiecej, jeszcze nowszych wrazen. I taki film w pewnym sensie to daje - spelnia to marzenie - po wyjsciu z kina, jakby ktos ci zabral szczescie, duza strata, niektorzy nie daja rady wrocic do szarej i twardej rzeczywistosci...moze to tak?

            Kocjusz
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

              avatar oglądałam w 3D świetny był polecam super fabuła i wg wszystko ;d

              Czekoladka124
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

                Na Pandorze jest film o Ostrowcu w 3D z niezłym sukcesem sie sprzedaje

                Gość_{{{}}}}}}
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: "Avatar" - czy oglądał ktoś?

                  cha cha :)

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz

- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -


Losowa firma:
Kamo Polska Kamil Pastuszko
Branża: Transport
Dodaj firmę