Tomm, masz jakąś awersję do tych studentów. Widać, że kompleksy u Ciebie są i to nie małe.
Bredzisz. Pewnie jeszcze szkoły nie skończyłeś. Ludzie na kierowniczych stanowiskach tyle zarabiają a nie elektryk po zawodówce.
Jeśli masz chęci i dysponujesz kilkoma tysiącami środków wolnych zainwestuj w uprawnienia dla kierowców. Z pewnością zarobisz więcej niż podane w wątku ale to na pewno NIE będzie w promieniu 40 km tylko nieco dalej. Oczywiście zakładając, że taka branża Cię interesuje.
ciekawy jestem gdzie ten elektryk pracuje w starachowicach skoro naprawia lasery i zarabia 3tys. sam tez jestem elektrykiem i pracuje w starachowicach
i z lini wn w starachowicach to jest tylko 110kv koło odlewni na manie i na strefie.
a lasery to naprawia serwis elektryk to może jakiś tam przegląd zrobić.
ja zarabiam mniej
chętnie bym załapał się na dojazdy do starachowic z tym elektrykiem
a tak apropo szanowany się elektryk nie przechwala się zarobkami.
bo tak apropo na celsie elektryk może zarobić dużo więcej niż 3tys i wcale nie musi się tyle znać
Elektryk po szkole zawodowej z papierami i uprawnieniami za samo pod lącznie do słupa prądu budowlanego bierze 2,500 tys. a takich słupów może mieć w miesiacu kilka. Więc nie papierek magistra jest w życiu wazny tylko faktyczne umiejętność. Mój dyplom mgr inż. leży w szufladzie 5 rok i nic mi po nim. Teraz załuję, ze gdy znajomi szli do zawodówki ja wybrałem Chreptusa, uczyłem sie po nocach aby dostać sie na wymarzone studia, zdawałem egzaminy w sesji zerowej, miałem stypendium a teraz pracuję za 1200 zł siedząc za biurkiem.
Moi koledzy mechanicy/elektrycy zarabiają super kasę, budują domy, a ja mam m3 na kredyt i bat nad głową na 25 lat.
Hahaha większych głupot niż kolega wyżej (20:41) napisał nie słyszałem ; )