Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu

- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
      • Odp.: 100-dniówka - 2013 r. - szukam partnera

studniówka nie zaliczona matura nie zdana:)

to jest w zamian pójscia z ta laska na studniówke

Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz

studniowka nie przeruchana-matura nie zdana :)

Gość_v3
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 29

Odp.: 100-dniówka - 2013 r. - szukam partnera

Witam! Jestem 23-letnim studentem mieszkającym na Śląsku. Mam 178 cm wzrostu. Jestem osobą towarzyską, z poczuciem humoru, zawsze emanującą optymizmem. Szybko nawiązuję kontakty;)

Jeżeli wybierasz się na wesele bądź studniówkę a brakuje Ci towarzysza do zabawy to zapraszam ;) Chętnie i bezinteresownie Ci pomogę;) Jestem osobą kulturalną, umiejącą się zachować w towarzystwie. Taniec towarzyski nie jest mi obcy. Można ze mną porozmawiać na każdy temat;) Masz więcej pytań? Napisz!

gg: 15581836 lub mail: twisterdance@wp.pl

Z przyjemnością udzielę informacji.

W grę wchodzi także spotkanie w realu.

Jestem osobą mobilną - mogę dojechać nawet 200 - 300 km. Zapraszam do kontaktu zainteresowane dziewczyny;) Wspólna zabawa jest zdecydowanie lepsza niż w pojedynkę..

Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 31

W jakim mieście będzie się odbywać ten bal ?

Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz