a zdjęcie " kandydatki"?:)
najlepiej napisac ze dla kolezanki a nie dla siebie HAHA
Hej!ja też szukam partnera na studniówkę,jestem z Lb
Może ktoś jest chętny????
Moje wymagania to:ładny brunet przynajmniej 180cm wzrostu,poczucie humoru...
Jestes z LBN?
Ja tez :)
Wymagania spełniam :)
studniowka nie przeruchana-matura nie zdana :)
Hej,podaj mi gg,jestem zainteresowany studniowka;)
moze jakis numer gg
to moze ze mna pojdziesz xd
Witam! Jestem 23-letnim studentem mieszkającym na Śląsku. Mam 178 cm wzrostu. Jestem osobą towarzyską, z poczuciem humoru, zawsze emanującą optymizmem. Szybko nawiązuję kontakty;)
Jeżeli wybierasz się na wesele bądź studniówkę a brakuje Ci towarzysza do zabawy to zapraszam ;) Chętnie i bezinteresownie Ci pomogę;) Jestem osobą kulturalną, umiejącą się zachować w towarzystwie. Taniec towarzyski nie jest mi obcy. Można ze mną porozmawiać na każdy temat;) Masz więcej pytań? Napisz!
gg: 15581836 lub mail: twisterdance@wp.pl
Z przyjemnością udzielę informacji.
W grę wchodzi także spotkanie w realu.
Jestem osobą mobilną - mogę dojechać nawet 200 - 300 km. Zapraszam do kontaktu zainteresowane dziewczyny;) Wspólna zabawa jest zdecydowanie lepsza niż w pojedynkę..
Witam! Jestem 23-letnim studentem mieszkającym na Śląsku. Mam 178 cm wzrostu. Jestem osobą towarzyską, z poczuciem humoru, zawsze emanującą optymizmem. Szybko nawiązuję kontakty;)
Jeżeli wybierasz się na wesele bądź studniówkę a brakuje Ci towarzysza do zabawy to zapraszam ;) Chętnie i bezinteresownie Ci pomogę;) Jestem osobą kulturalną, umiejącą się zachować w towarzystwie. Taniec towarzyski nie jest mi obcy. Można ze mną porozmawiać na każdy temat;) Masz więcej pytań? Napisz!
gg: 15581836 lub mail: twisterdance@wp.pl
Z przyjemnością udzielę informacji.
W grę wchodzi także spotkanie w realu.
Jestem osobą mobilną - mogę dojechać nawet 200 - 300 km. Zapraszam do kontaktu zainteresowane dziewczyny;) Wspólna zabawa jest zdecydowanie lepsza niż w pojedynkę..