Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Zasady Forum!

Wstępne zasady Forum

  1. Nadrzędny w stosunku do Zasad Forum jest Regulamin portalu i forum dyskusyjnego.
  2. Słownik:
    • Forum - internetowe forum dyskusyjne, wymiany opinii i udzielania pomocy na ostrowiecnr1.pl;
    • Forumowicz - osoba, która napisała minimum jeden Post na Forum;
    • Czytelnik - osoba czytająca Forum;
    • Wątek - pojedyncza dyskusja/rozmowa na Forum mająca swój temat;
    • Temat Wątku - temat Wątku na Forum;
    • Post - pojedyncza wypowiedź Forumowicza w Wątku na Forum;
    • Post Rozpoczynający - pierwszy Post w Wątku.
  3. Forum służy Forumowiczom i Czytelnikom.
  4. Forum nie jest własnością instytucji publicznej.
  5. Forum cechuje otwartość, co oznacza, że mogą się na nim wypowiadać Forumowicze zalogowani i niezalogowani. Większe uprawnienia mają Forumowicze zalogowani.

Obowiązujące zwyczaje na Forum

  1. Na Forum:
    • traktuj Forumowiczów na równi ze sobą;
    • dyskutuj, polemizuj, argumentuj, wymieniaj poglądy;
    • informuj, pomagaj, skupiaj ludzi wokół siebie;
    • zaskakuj, dziel się wiedzą, stawiaj otwarte pytania;
    • poruszaj w większości tematy związane z Ostrowcem Świętokrzyskim i mieszkańcami Ostrowca Świętokrzyskiego;
    • idź na jakość, a nie na ilość;
    • bądź kulturalny/a i uprzejmy/a. Każdy wie, że słowa takie jak dziękuję, proszę, przepraszam (używane szczerze) mogą zdziałać bardzo dużo;
    • pisz poprawnie, a więc przede wszystkim przestrzegaj zasad ortografii, interpunkcji i gramatyki. Ta zasada nie dotyczy osób z dysleksją;
    • wulgarne i ordynarne słowa używane jako wzmocnienia nie są dozwolone, mimo że często podkreślają emocje. Język polski jest wyposażony w tysiące wyszukanych, nietuzinkowych i fascynujących słów, które mogą ubarwić każdą Twoją wypowiedź i właśnie tych słów używaj zamiast wulgarnych i ordynarnych słów;
    • pamiętaj także o Czytelnikach, ponieważ jest ich znacznie więcej niż Forumowiczów.
  2. Oczekuj od Forumowiczów, że znają powyższe zwyczaje.

Wyłączanie Postów z wyświetlania

  1. Post zostanie trwale wyłączony z wyświetlania, jeśli jest sprzeczny z Zasadami Forum. Post może zostać czasowo wyłączony z wyświetlania, jeśli autor posta bardzo często łamie Zasady Forum.
  2. Post zostanie uznany za sprzeczny z Zasadami Forum, kiedy zostanie spełniony minimum 1 z poniższych warunków:
    • w Poście nie odniesiono się do tematu wątku ani do żadnego z poprzednich postów;
    • w Poście brak logicznej treści;
    • w Poście użyto wulgaryzmu, podczas gdy można było użyć innego słowa (dotyczy to także wykropkowanych oraz w inny sposób ukrytych wulgaryzmów);
    • w Poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków);
    • w Poście skierowano w kogoś jakąkolwiek agresję lub namawia się do takiego zachowania (m.in.: nękanie, wyśmiewanie się, kpina, groźba, zastraszanie, szykanowanie, wyzywanie, poniżanie, negatywne porównanie);
    • w Poście prowokuje się wywołanie sprzeczki lub innej negatywnej reakcji Forumowicza;
    • w Poście zawarto ogłoszenie komercyjne (w tym, ale nie wyłącznie, z dziedzin: praca, nieruchomości, sprzedam, kupię, wykonam, oferuję) i nie jest to odpowiedź wyłącznie na pytanie zadane przez Forumowicza;
    • w Poście zawarto opowiadanie, opowiastkę, wzmiankę erotyczną, sprośną itp.;
    • w Poście nawołuje się, zachęca lub sugeruje użycie przemocy wobec ludzi lub zwierząt;
    • w Poście sugeruje się, że konkretna osoba/firma ukradła (w tym: nie wydała należności, nie wydała towaru, nie zapłaciła, oszukała itp.);
    • w Poście sugeruje się, że konkretna osoba/firma zatrudnia na czarno;
    • w Poście sugeruje się, że konkretna osoba/firma wzięła lub dała tzw. łapówkę;
    • w Poście wyjawia się fakty z prywatnego życia konkretnej osoby (np. choroba, życie rodzinne, niepubliczne miejsce pracy);
    • w Poście zawarto treści, do których zostało zgłoszone roszczenie praw;
    • post jest odpowiedzią na post wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum lub post jest jednym z postów wątku, w którym post rozpoczynający jest wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum;
    • w Poście powielono treść posta, który został dodany na Forum w ostatnim czasie, w taki sposób, że treść powielającego posta ma taką samą lub bardzo zbliżoną zawartość i znaczenie do powielonego posta;
    • w Poście de facto nie złamano Zasad Forum, ale wiele wskazuje na to, że balansuje się na krawędzi Zasad Forum (np.: próbuje się lub realnie dezorganizuje się rozmowę lub funkcjonowanie Forum w ogóle lub w czasie napisania posta; post znacznie odbiega od Zasad Forum, a zwłaszcza od rozdziału "Obowiązujące zwyczaje na Forum", które opisane są w punktach 6 i 7 Zasad Forum).
  3. Zarówno Forumowicz jak i Czytelnik mogą zgłosić Post jako sprzeczny z Zasadami Forum. Zawsze zgłaszaj Posty osób, które ignorują Zasady Forum oraz marnują czas Forumowiczów oraz Czytelników. Czuj pełną swobodę, kiedy będziesz zgłaszać Post takiej osoby.
  4. Aby zgłosić post jako sprzeczny z Zasadami Forum, najpierw kliknij link "Zgłoś", który znajduje się przy każdym poście - spowoduje to otwarcie okna. W otwartym oknie zaznacz wszystkie warunki, które zostały spełnione, aby uznać Post za sprzeczny z Zasadami Forum.
  5. Z wyświetlania wyłączany jest Post sprzeczny z Zasadami Forum wraz z każdą odpowiedzią, która znajduje się pod nim, bez względu na to, czy odpowiedź jest zgodna z Zasadami Forum.
  6. Udostępnione jest rozwiązanie techniczne, które umożliwia sprawdzenie powodu wyłączenia z wyświetlania każdego Posta.
  7. Wyłączenie z wyświetlania Posta Rozpoczynającego jest równoznaczne z wyłączeniem z wyświetlania całego Wątku.

Pozostałe zasady i informacje

  1. Korzystając z Forum należy pamiętać, że Forum zawiera w większości prywatne opinie Forumowiczów. Zalecamy zachować zdrowy rozsądek podczas czytania Postów oraz zachować ostrożność klikając na link w Poście (link może kierować do stron o tzw. nieodpowiedniej treści).
  2. Na stronie głównej zostaną wyświetlone linki do Wątków, które:
    • dotyczą Ostrowca Świętokrzyskiego lub mieszkańców Ostrowca Świętokrzyskiego i zostało to wyraźnie określone w Temacie Wątku lub Poście Rozpoczynającym;
    • są lub będą interesujące lub przydatne dla większej grupy osób, a nie tylko dla jednej osoby lub kilku osób, co da się ocenić na podstawie Tematu Wątku lub Posta Rozpoczynającego;
    • nie nadużywają żadnej z obu powyższych wytycznych.
  3. Portal zastrzega sobie prawo do poprawiania błędnie napisanych Tematów Wątków, jak również do rozszerzania Tematu Wątku, jeśli wpisany temat jest zbyt ogólnikowy.
  4. Nie ma możliwości umieszczenia linku w Poście Rozpoczynającym.
  5. Portal zastrzega sobie prawo do uruchomienia czasowego ograniczenia możliwości wypowiadania się na Forum tylko dla Forumowiczów zalogowanych, bez podania przyczyny.
  6. Portal zastrzega sobie prawo do uruchomienia czasowego ograniczenia polegającego na tym, że Posty pisane przez niezalogowanych Forumowiczów będą wyświetlane nie od razu, ale dopiero po pewnym czasie, bez podania przyczyny.
  7. Portal zastrzega sobie prawo do rozszerzania listy warunków, których spełnienie powoduje, że Post jest uznawany za sprzeczny z Zasadami Forum, bez powiadomienia poprzez mailing.
  8. Nikt ze strony Portalu nie wypowiada się na Forum. W celu kontaktu proponujemy skorzystanie z prywatnej zakładki Kontakt lub z ogólnodostępnego Bloga o portalach Miaston.
  9. Teksty z Forum mogą być cytowane w dowolnym miejscu, pod warunkiem, że zostanie podany adres portalu oraz autor każdego cytowanego Posta.
  10. Logujący się Forumowicz może ustalić w swoich ustawieniach grupę osób (zalogowani lub wszyscy itp.), która może wypowiadać się w wątkach, których jest założycielem.
  11. Nie korzystaj z Forum, jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami niniejszych Zasad Forum.
  12. Niniejsze Zasady Forum zostały ustanowione w grudniu 2009 i mogą być uaktualniane do końca lutego 2010 roku bez powiadamiania poprzez mailing. O zmianach w niniejszych Zasadach Forum, dokonywanych do końca lutego 2010, będziemy powiadamiać tylko na Blogu o portalach Miaston.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
Druk Technika Drukarki Komputery Serwis
Branża: materiały eksploatacyjne do drukarek
Dodaj firmę